streda 7. októbra 2009

Intro

     Tak, a konečne som sa k tomu odhodlal, vytvoril som si svoj prvý vlastný blog! Deň 7. Október 2009 sa pre mňa ide zapísať veľkým fontom do môjho webového života! Strávil som veľmi dlhý čas nad uvažovaním, či si založiť blog, alebo nie, či budem schopný sem vôbec niečo napísať, a či sem vôbec budem písať, a po pravde ešte stále v tom nemám jasno. Ale kto neskúsi ten nevie, a tak som spravil tento prvý krok a teraz už môžem aj ja sledovať samého seba, či som spravil dobre :) Vo veľkej miere za to vďačím Ondrovi, ktorý má svojim blogom inšpiroval, a taktiež mi po dlhej diskusii pomohol vybrať si tú správnu blogsite :D Na druhej strane taktiež vďačím aj mojej závislosti na sociálnych sieťach ako Facebook, Twitter, Pokec, či Last.fm, ktoré už nestíhajú napĺňať moje internetové potreby. A nakoniec ďakujem všetkým ľuďom, ktorý tento článok dokázali dočítať až dokonca a budete schopný si čítať aj pripadné ďalšie príspevky :))))) S pozdravom Latsio alias Lacike ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára